بسیج لشگر مخلص خداست

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. (امام خمینی رحمة الله علیه)

بسیج لشگر مخلص خداست

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. (امام خمینی رحمة الله علیه)

بسیج لشگر مخلص خداست

امام خامنه ای:من دیپلمات نیستم من انقلابی ام،حرف را صریح و صادقانه میگویم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بازارگردی

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ق.ظ











  

در رابطه با این گزارش من کفش ورزشی رو انتخاب کردم 

در مغازه اول کفش ورزشی رو دیدم با زیبایی خوب و کیفیت بالا،خیلی سبک،جنس کف از لاستیک،دارای گریپ های لاستیکی برای داشتن اصطکاک بر روی انواع سطوح،دارای زیره ی evaبرای دوام و راحتی بیشتر ومناسب برای دویدن بود.این کفش از برند های مطرح بازار بود اما مورد بدی که در این مورد بود قیمت خیلی بالایی بود که داشت که در مورد قیمتش باید بگم که در حدود یک ملیون تومن بود.
در مغازه دوم کفشی بود که از برند مطرحی برخوردار بود.
دارای رویه مشبک به منظور ورود و خروج جریان هوا در کفش،مجهز به فناوری adipereneدر لایه میانی،مجهز به فناوری traxionدرقسمت زیره وقیمت340هزار تومن بودکه از لحاظ قیمتی مناسب تر بود.

که به نظر من نسبت به قیمت مناسب و جنس خوبی که داشت میتونه از اولویت اول برخوردار باشه.
فقط مشکلی که داشت این بود که از برند معتبری نبود و این شاید برای خیلی ها مهم باشه.


در خصوص کفش سوم از قیمت های پایین پرس وجو کردم که از لحاظ مشخصات فنی واقعا در سطح پایین تری بودن و توصیه من به همون کفش دومه.


امیدوارم بدرد بخور باشه.
موفق باشید
یاعلی
  • mohammad ch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی