بسیج لشگر مخلص خداست

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. (امام خمینی رحمة الله علیه)

بسیج لشگر مخلص خداست

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. (امام خمینی رحمة الله علیه)

بسیج لشگر مخلص خداست

امام خامنه ای:من دیپلمات نیستم من انقلابی ام،حرف را صریح و صادقانه میگویم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ماتریس________swot

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ









کافی نت و تایپ تکثیر



 من در امور کار با کامپیوتر از توانایی خوبی برخوردارم.در تایپ کردن دست تندی دارم و میتوانم به خوبی با سرعت بالا مطلبی رو تایپ کنم بااینترنت آشنایی لازم رو دارم و مسلط به نرم افزار های wordوpowepointهستم

در سرکله زدن با مشتری هم خوب هستم و به نظر خودم میتونم مشتری رو جذب کنم

             قوت

 آدم ریسک پذیری نیستم و از عاقبت اینکه شغل های آزاد نگیره میترسم.

ازشغل آزاد می ترسم و ترجیح میدم یک کارمن باشم

            ضعف

 در مکانی که در ذهن دارم فرصت خوب دانشجویانی هستند که در اون دانشگاه تحصیل میکنند و در اطراف این دانشگاه هیچ کافی نتی نیس و موقعیت خوبی برای من هست

            فرصت

 کافی نت موجود در دانشگاه یک تهدیده ولی با توجه به فعالیت کم این کافی نت من میتونم ازین تهدید هم عبور کنم ولی یک تهدید مهم تر اینه که در منطقه ی مورد نظر فقط دانشجویان مشتری من هستند

            تهدید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی